Arsız Bela - Dertler Derya Oldu



Arsız Bela - Dertler Derya Oldu
sana son sözlerim olacak dinle 
yapılan hainlik asla unutulmaz 
sevenin ahı kimsede kalmaz 
gözümde bittin yaz bunu kafana 
dertler derya oldu bu limanda 


umrumda değil artık kimi seversen 
kapı orda hiç düşünmem çekip gidersen 

git git hadi beni bırak burda 
al umutlarımı da bırakma bana 
ama bi kalp varya o bende kalacak 
ben senin sonundum hani alçak 
yalan yalandı demi bunlar 
tüm yaşananlar vede hatıralar 
beni yaktın yıktın sen zalim 
katilin etmede çekil git haydi 
ben sana ömrümü kalbimi verdim 
parçaladın vede yerle bir ettin 
gözün doysun herbişeyim sendin 
mahcup ol herkese karşı ezildi 
şimdi aklından geçeni söyle 
boş rap yapıyom değil mi güzelim 
utan lan utan harcadın beni 
biraz gurur varsa dönme lan geri 

umrumda değil artık kimi seversen 
kapı orda hiç düşünmem çekip gidersen 

umrumda değil artık ölüm olsun 
sevgime layık olmayanın gözü yaşla dolsun 
tut ellerimi tut yeter 
ölümün karanlığıyla günün olsun 
ben sevda yükü bi acı marifet 
gözde değil bak kalpte olsun 
seni bana benimle karatoprak ol elinle 
bütün mutluluklar sende olsun 
kalp yüzüne yüzüm güler hayatına 
güçsüz olma öyle kalbi vereyim hayatına 
benim diyecek kadar bağlıyım 
bak ben bu boktan hayatıma 
tüm çiçekleri kopattın artık 
adım atar zaman bak sonsuzluğa 
kalem tutan elim yorgun artık 
yazamamak için yakıp yıksam ağaçlarına 
gül ve solsun güllerim kana bulansın 
sensizliği gören bu gözlerim 
unut adımı ve sil defterini kapa 
seni sensizde yaşarım ben güzelim 
ruhum çağırırken beni yanına 
güzel gözlerine bakıp içip içip öleyim 
ama benim yüreğim seninle beraber 
ölüm beni yokluğunda alıp götürürken gülelim



Arsız Bela

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder