Arsız Bela - Sana Son Söz


Arsız Bela - Sana Son Söz
Bir Gemi Kalktı Bak Bu Limandan
Ayrılık Vakti Geldi Yavaştan
Sende Git Beni Ağlatmadan
İsyanlardayım Hiç Durmadan
Yalanmış Oysa Sen Beni Göremedin
Bir Yazı Yazdım Eksik Kaldı
Bir Dilek Diledim Senli Benli
Mazide Kaldı Dertlerim
Unuttum Bak Herşey Bitti
Kalbim Sana Muhtaçken Sevgili
Duy Beni Nolur Rüyaydı Bitti
Dert Keder Acı Hepsini Saldı
Aşkımı Gördüm Ben Bu Rüyamda
Rüyada Olsa Sıkıcam Valla
Sevmek Ölümse Ölücem Burda
Yaşamak Haramdı Sensiz Amma
Sen Varkende Olmuyor Anla
Düşman Olursan Çıkma Karşıma
Herşey Böyle Güzel Giderken
Ayrılık Vakti Geldi Dilimden
Sen Beni Ben Seni Delice Severken
Geride Kaldı Herşey Birden

ALİ METİN (ARSIZ BELA)
Sana Tek Söz Sana Son Söz Olsun
Sende Bi Kulsun ve de Yorulursun
Beni Dönderdin Sanıyon Deliye
Ama Unutmaki Dönmem Geriye
Kulağın Duysun Yok Sen Diye Biri
Sevmem Lan Sevmem Ben Seni
Offf Çektim Duysun Dünya
Elim Tutmuyor Yazamıyom Ana
Sevmektenmiki Çıkma Karşıma
Yoruldum Artık Düşman Sanma
Hayatı Sildim Yol Hakkı Anla
Beni Tanımadı Başkası Var Yanında
Ellerin Olmuş Beni Seviyormuş
Bu Nasıl Adalet Anlamadım Lan
Benim Suçum Neydi Söylesene
Bi Çare İsyana Bağladım Her Gece
Kafam Dumanlı Sevmiyom İşte
Kendimi Kandıramadım Bu Rapte
Değişen Tek Şey Sensin Güzelim
Aşkım Hala Mahsum Bebeğim
Sen Beni Ağlattın Tamam İşte
Sevmedin Bari Yalan Söyleme
Ben Giderim Bugün Ölümün Üzerine
Kararlıyım Ben Bittim Bu Gece




Arsız Bela

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder