Arsız Bela - Sevgilin Evlendi Mi ?


Arsız Bela - Sevgilin Evlendi Mi ?
hey güzelim şimdi iyi dinle beni
terk ettiğin o serseri konuşuyor
hatırladın demi bir zamanlar aşkındı
ama şimdi kalbim atmıyor
neden diyorsanda bazen
nedeni cok belli gittin benden
şimdi baskasının elini tutuyorsun
böyle bir sonu haketmedim ben
yürek dayanamaz oldu güzelim dur
senden gelecekse ölüm çek vur

titrersen namerdim harbiden
ettiğin işkenceler son bulur
bari son kez göreyim onu ben lan
bari son kez tutayım ellerini
bunuda bana çok görme güzelim
rahat vermeyi bu şehrin geceleri

bir kalbe üç kişiyi nasıl sığdırdın
kalbim dayanamaz gidişlerine
yeter lan yeter beni bıktırdın
tamam hadi bize acımadın o ortada
peki insanlığında mı yok ki lan
kapayında gözümü rüyalarımdan çık artık yeter dayanamıyom lan
şimdi düşün ikimizi gözünün önüne getir


yeter artık yeter bıktım kes lan
bumuydu senin aşkın yeterr
dayanamıyorum gülüm
benim bir tek tesellim artık ölüm
kaderim senden çok çektim ben
kederimden ben kendimi kestim lan
bu kez oyuna bir son verecem ben
anlamadın sen beni birkez bile
öldürdün elalemin
yakışan bir son olmadı bu bize

sonsuz sonum olacaktın sende
hayallerimi öldürdün bu gece
senedin mi var lan sabaha söyle
ne gözle bakıyon sen bana böyle
öldürdün beni tamam yeter be
ben seni beyazlar içinde sevdim
sen kendini bir piçe teslim ettin
layık mı görmedin söyle beni
ben öldüm giyersin gelinliği
sus kurban olayım ağlatma
çekgit beni bir daha arama
resimlerimlerinle son ağlarım hala
masumsun çünkü sen orda
ellerini tutuyorsun başkasının
can dayanmıyor allahım
benim tek birşey zoruma gidiyor
gelinlik içinde göremeyecem lan




Arsız Bela

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder