Asi Styla & Arsız Bela - Yüzüğü Takmış Evleniyor !


si Styla & Arsız Bela - Yüzüğü Takmış Evleniyor !
asi styla arsız bela 2011 sivas gaziantep
c m a records gaziantep rap time
anlamsız duygular recodz
yüzüğü takmış evleniyor şarkı sözleri
yüzüğü takmış evleniyor şarkı sözü

ellere gitmiş kanka (salla gitsin)
dayanamam ben buna (dayanırsın)
takmış işte yüzüğü (off)
beklediğim o hayalin (kahpe)
dört yılım heba oldu
nasıl kıydın sen bana (am*n* k*y*m)
haydi arsızım ders verelim bu kahpeye


yüzüğü takmış evleniyor bakın hele şu kahpeye
kardeşimi de değişmiş inci taşlı bir yüzüğe
dur arsızım adını ağzına alma ki
sustu artık sol yanım ve bitsin artık feryadım
dinmez ulan kardeşim anlamıyorsun beni
seni bırakıp gitti ama güldürecek elleri
haberi geldi bugün duydum giyinmiş gelinliği
kırmızı bir kuşak takmış ince belli sevgili
kefeni giyen sen oldunda göremedi hiç sevgili
sevme demiştim sana da yanlış anladın beni
köretmişti sanki beni görmüyordum kimseyi
kimleri sildim attımda silemedim o kahpeyi

unut onu artık gelmeyecek yar
kefenini biçmiş sevmeyecek yar
onu eller aldı dönmeyecek yar

dört yılın hatırası gözlerimde canlanır
dört duvarlı odamda raplerimle ağlarım
dalga geçtiler benimle bitirmedim sevgimi
kahpeliği yaptı işte gitti işte sevgili
yüzüğü takmış gidiyor beklediğim o hayalin
ben olacaktım yanında şimdiyse eldesin
aşk acıdır tatmayın bizden size tavsiye
kardeşide örnek alın düştü işte dertlere
sivas bana zindan oldu sormayın lan halimi
geçenlerde gördüm onu takmış koluna züppeyi
yazdıklarımız boş değil ki anlatıyor sizleri
şimdiyse sivastan geldi bu feryat sesi

şşş sus susta dinle gidiyorsun işte
ne yapayım arkandan dönüpte bakarsam şerefsizim
ben sana dört sene mi vermiştim be zalim
sen ne yaptın pırlanta yüzüğe
dört lastikli bir arabaya beni değiştin
git benden iyisine git varsın seni eller mutlu etsin
belki param yoktu belki pulum yoktu
ama ben seni ama ben seni kalbimle sevmiştim be zalim
sen ne yaptın beni ellere sattın ellerde mutlu olasın


Arsız Bela

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder